Tuesday 7 November 2017

Forex Hemmelige Protokoll 2


Last ned protokollen 1 Rapporten Forex-protokollen 1 er en rapport som du må lese. Det vil forklare nøyaktig hva du trenger å gjøre for å forbedre din handel. Denne ene tingen kan gjøre forskjellen mellom overskudd og tap. Last ned Forex Trend Hero Indicator Denne spesialdesignede indikatoren kan enkelt selges for 199. Du kan hevde det her i dag GRATIS og begynne å forbedre din handel med det samme. Jeg vil fortsatt elske å høre hvordan jeg kan hjelpe deg med din handel, så vær så snill å legge igjen en kommentar nedenfor. Her er noen av mine tidligere konkurranse kommentarer Vinnerne Pastor Javier Roman Hei Toshko, bare les protokollen din 1 rapport Jeg må si nøyaktigheten i forex trenden helt er utrolig å si mildt. Jeg satte det umiddelbart på EURJPY-paret, og jeg så skrivingen på veggen (en sterk opptrend). Jeg så fortjenesten, så langt over 15 pip fortjenesten, da du anbefalte rapporten. ikke prøver å være grådig bare tatt hva markedet gir Bare utkjøp 50 pips im ferdig handel for i dag. takk Toshko for denne indikatoren som vil hjelpe handelsfolk som meg som har handlet bare en kort periode. Gud velsigne deg for å være en salighet. Kan ikke vente med å se den beste forexinformasjonen, igjen takk. Gunst og velsignelser til deg og din familie. Jeg så deg først på Tradeology-nyhetsbrevet. Jeg tok spesielt merke til dine daglige rapporter fordi jeg handlet AUDUSD (som alltid var på eksemplene dine). Disse var veldig hjelpsomme fordi: - de ga meg en grov ide om pippene som jeg skulle sikte på - viste meg trendretningen - gjorde meg oppmerksom på et hardt mål - fikk meg til å sjekke meg selv om all min analyse for dagen er Riktig (lagret meg en masse ganger også) Som sagt, ble jeg hyggelig overrasket da jeg så deg kommentere og gi råd om RRM-foraene (ga et par solid analyse til mine sendte diagrammer også). Med det, så vel som de høyeste rosene fra Russ Horn selv, fikk jeg meg til å passe på et bestemt system som du måtte komme med. Protokollene du har oppgitt (gratis) er kjempebra, spesielt omtale går til: 1. Timestatistikk - ga meg en klar indikasjon på min handelshistorie, hva jeg skal gjøre, når jeg skal handle, og viktigst når jeg skal IKKE være handel 2. Candle Predictor - denne indikatoren er kjempebra Jeg kan ikke vente med å teste dette ut i de viktigste handelssessene (tirsdag, onsdag, torsdag når markedene er flytende) Jeg er veldig ivrig etter din neste protokoll og flere tips om hvordan du skal fullføre fjern følelser (et must for nybegynnere som meg) for å gjøre handel mer mekanisk. Jeg er også nysgjerrig på kommentaren du gjorde på din siste rapport - En åpenbaring var at jeg hadde de beste resultatene da jeg ikke ventet på signallyset å lukke. Jeg vil gjerne høre deg forseggjort på dette mer, fordi jeg er litt utløser glad når det kommer til å inngå handler, og dette kan være en nyttig ferdighet når jeg mestrer det :) Takk og alle de beste Ben Toshko, først vil jeg si takk for å illustrere et veldig viktig poeng. For meg er Forex en forretning og en lidenskap. Jeg har blitt ekspert i å analysere bevegelser og forstå hvorfor de skjer på denne måten eller den andre, men jeg stryker for å konvertere den til suksess, så jeg defenitley i et kritisk stadium nå som krever et godt press. Dette er min første kommentar noensinne som jeg ønsket å fortelle deg at du defeintely ga meg en våkne samtale. Du har vist meg forskjellen mellom å være en god analytiker vs en god handelsmann. Du gjorde meg klar over at 5min er pålitelig og viste at det er tilstrekkelig å ansette en meget kort sikt fortjeneste mål med høy probablity vinnende prosentandel som gjør det trygt nok for høyere masse størrelse. Som en topp taktisk kirurg - gå raskt inn, gjør det som er smart og gå fort og lykkelig. Ser på alle dine live-tradesvideoer Jeg var veldig imponert over måten du finner counter trend reverseringspoeng så nøyaktig basert bare på pris-touch. Jeg finner det virkelig fantastisk. Jeg vil være veldig glad for å lære mer av deg, og jeg føler at ved å praktisere systemet ditt på riktig og pålitelig måte, slår suksessen på dørene mine. Tusen takk for å dele dette og alt mitt beste. Forex Secret Protocol 2. versjon av en lønnsom strategi Det nye handelssystemet Forex Secret Protocol v2 består av 11 indikatorer og er designet for handel på tidsrammen M5 eller høyere. Forex Secret Protocol v2 (FSP v2) ble raskt populært blant et stort antall handelsfolk på grunn av sine gode resultater. Systemet FSP v.2 kan bestemme den langsiktige trendbevegelsen av indikatoren FSP HTF Trend, og bruk deretter en av reglene for strategien for åpning av posisjoner (detaljer i brukerhåndboken). Strategisk karakteristikk Forex Secret Protocol v2 Type strategi: Indikator Platform: Metatrader4 Valutapar: Eventuell handelstid: Døgnet rundt Timeplan: M5 eller høyere Anbefalt megler: Alpari Strategy Forex Secret Protocol v2 har flere alternativer handel (konservativ og aggressiv), så vennligst les i monuale som kan lastes ned nederst i dette innlegget. Generelt er inngangene i de lange og korte posisjonene i systemet intuitive og enkle for deg å forstå dem. Se bilde: For å åpne en Lang posisjon bør være at indikatorene blår blå. Avslutt under fargeendring til rød: For å åpne en kort posisjon, skal indikatorene bli rødt. Utgang under fargeendringer til blå: I arkivene ForexSecretProtocolv2.rar: Gratis nedlasting Forex Secret Protocol v2 Vennligst vent, vi forbereder din linkForex Secret Protocol Versjon 2 Trading System Forex Secret Protocol Version 2 er en trend som følger strategi. På grunn av de mange indikatorene som brukes i denne handelsstrategien, kan denne strategien se kompleks først, men i virkeligheten er det veldig enkelt. Totalt bruker dette handelssystemet 11 tekniske indikatorer. Blant dem er to av dem tegnet på hovedkort mens de andre 9 er plassert i indikatorvinduet. Dette systemet kan brukes på forskjellige måter av ulike typer handelsfolk. Som navnet på indikatoren antyder, kan de aggressive handelsmennene og konservative handelsmenn bruke dette systemet på annen måte. Men for å øke sannsynligheten for å vinne en handel vil vi kun utføre handel der det er svært høy sjanse til å vinne. La oss studere de 11 indikatorene vi skal bruke i Forex Secret Protokol versjon 2 handelssystem. FSP-område og spredning: Denne indikatoren viser det nåværende synlige diagramområdet eller volatiliteten, noe som hjelper oss med å avgjøre om paret har nok volatilitet til å tilby gode omsettelige oppsett. Det viser også dagens lys gjenværende tid og dagens par spredt. FSP Short Trend. Denne indikatoren bruker noen nye beregninger basert på vår vanlige TrendSentry for å bestemme den kortsiktige trendretningen. FSP Conservative Trend: Denne indikatoren bruker alle 3 grunnleggende indikatorene vi har TrendSentry, TrendEnforcer og Trendanator, for å bestemme den mest sikre trendretningen. Derfor er det kalt konservativ trend. FSP HTF Trend: Dette er vår vanlige som FSP-reglene for høyere tidsramme, men nå er det ikke nødvendig å bytte til høyere tidsrammer for å bestemme den langsiktige trendretningen der. FSP Fast Trend: Denne indikatoren viser Trendanator-fargens høyere tidsramme, som vi bruker til bekreftelse av Ultra Aggressive type oppføringer. FSP Ultra Conservative Entry: Dette er en ny oppføringstype som bruker de opprinnelige konservative oppførselsbetingelsene sammen med Trendanators-bandene for å bestemme den beste og sikreste oppføringen. FSP Conservative Entry: Dette er en indikator som viser når det er en konservativ tilgang. FSP Medium Aggressive Entry: Denne indikatoren viser når det er en Medium Aggressiv Entry. FSP Aggressive Entry: Dette viser når det er en aggressiv tilgang. FSP Ultra Aggressive Entry: Dette viser når det er en Ultra Aggressiv Entry. FSP Fast Entry: Dette er en oppføring basert på TrendSentry og Trendanator-indikatorer. Kjøper betingelse ved hjelp av Forex Secret Protocol versjon 2. Hele FSP-indikatoren skal være blå i fargen som vist i diagrammet ovenfor. Stopp tap bør plasseres like under den siste sving lavt. Du bør ta fortjeneste når noen av indikatorene endrer fargen eller forsvinner. Salgsbetingelser ved hjelp av Forex Secret Protocol versjon 2. Hele FSP-indikatoren skal være rød i fargen. Ditt stoppfall bør være like over den siste svinghøyde. Du bør ta fortjenesten når noen av FSP-indikatorene endrer fargen eller forsvinner. Last ned gratis Forex Secret Protocol Versjon 2 Trading SystemForex Secret Protocol Først kan vi handle dette nye FSP v.2-systemet i henhold til opprinnelige regler ved å bruke FSP HTF Trend-indikator for å bestemme langsiktig trendretning og deretter bruke en av FSP Conservative Entry eller FSP Medium Aggressive Entry. For FSP Aggressive Entry trenger vi ikke noen høyere tidsrammebekreftelser, og kan plassere dem så snart vi har et signal. For FSP Ultra Aggressive Entry må vi bruke FSP Fast Trend for å bekrefte vår oppføring, og selvfølgelig må vi ha det store bevegelsen på motsatt side av vår inngangsignalretning. Forex-Secret-protokoll 1,50 MB Gamle oppføringstyper Konservative og Medium Aggressive lange handelsregler: 1) FSP HTF Trend-indikator for å være farget blå som viser at det er en opptrending som skjer i øyeblikket. 2) Noen av FSP Conservative Entry eller FSP Medium Aggressive Entry-indikatorer for å ha en lukket blå bar og den neste nåværende en for å være blå også. 3) Neste dersom alle ovennevnte betingelser var oppfylt, kan en lang oppføring plasseres. 4) Stop Loss er satt like under det siste svingpunktet. 5) Ta fortjeneste sett i henhold til originale FSP regler, avhengig av markedet og par volatilitet eller lik Stop Loss.

No comments:

Post a Comment